top of page
  • halekaranlık

EFSANE BAR'LAR



Efsane barlar ismini verdim kendilerine!

1adeti fazlasıyla tatlı ihtiyacınızı bastırıyor!

Pişmeyen barlarda @fitcuitt patlakları çok başarılı oluyor!

Bu barları ister çocuğunuza ister kendi tatlı krizleriniz için yapın,fazlaca yapıp buzluğa kaldırabilirsiniz,acil durumlarda sizi kurtarır.

✔️1/4 bardak hindistan cevizi yağı @guzel_gida ✔️1bardak hurma püresi

✔️1bardak fındık ezmesi yada istediğiniz herangi bir ezme

✔️1yk rendelenmiş zencefil

✔️1çay kaşığı tarçın

✔️1 bardak kahverengi pirinç patlağı (@fitcuitt )

✔️1/4 bardak kinoa patlağı (@fitcuitt )

✔️1/4 bardak ay çekirdeği içi(iyi kıyılmış)

✔️1/2 bardak kabak çekirdeği

✔️ az deniz tuzu

Patlaklar hariç tüm malzemeyi mutfak robotunda karıştırdım ve bir tepsi bastırarak düzleştirdim.

🌺Üzerine eritilmiş %99 bitter çikolata ve hindistan cevizi rendesi @guzel_gida 

ekledim buzdolabında 1gece bekletip dilimledim..

Cuma gününe bir güzellik olsun dedim💙

#photography 👉🏻 @notesfrommyviewfinder 








70 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör

NOHUT KRAKER

bottom of page