top of page
  • halekaranlık

NOHUT KRAKER


Size harika bir kraker tarifi vereceğim!

Öyle güzel oldu ki,çantanızda tam bir kurtarıcı. Yiyen herkesten tam not aldı,tabiki bende  çok mutlu oldum😍😍

Mutfakta çılgınlar gibi deneme yapıyorum ,mutfak olayı tam bir kimya,glutensiz mutfak ise çok hassas bir denge..

Henüz hayata geçiremediğim  planlarım var.

Güzel şeyler olacak inanıyorum..

Sizler ise benim en büyük motivasyon kaynağımsınız..

Hepinize kocaman tşkederim💙

Tarife geçiyorum🙃

✔️1bardaktan 2 parmak eksik nohut unu (Ben @naturelkapowders kullandım)

✔️1/2 bardak tapioca unu (yerine mısır nişastası kullanabilirsiniz fakat tapioca almanızı tavsiye ederim )

✔️3yk badem unu ✔️4yk zeytinyağı

✔️1çay kaşığı sarımsak tozu(@naturelkapowders  kullandım)

✔️1çay kaşığı soğam tozu (@naturelkapowders  kullandım)

✔️1/2çay kaşığı kabartma tozu

✔️1/2 bardak su

✔️1yumurta

✔️Üzerine serpmek için deniz tuzu

Tüm malzemeyi birleştirin. Rulo şeklini verin ve buzdolabında 1saat dinlendirin.

İnce dilimleyin.Üzerine iri deniz tuzu serpin.

160 derecede 15 dk pişirin ,krakerleri çevirin 5dk daha pişirin ve fırını kapatın,sıcak fırında 1saat bırakın.

Kıtır kıtır harika oldular.

İyi haftalar ☘️


139 görüntüleme0 yorum

Son Yazılar

Hepsini Gör
bottom of page